Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Opgeluchte Kate Klaar Met Chemo Ongelooflijk Zwaar Geweest

Opgeluchte Kate klaar met chemo: Ongelooflijk zwaar geweest

Kate's chemobehandeling is voorbij

Kate Middleton is dolblij dat ze klaar is met haar chemobehandeling. De Hertogin van Cambridge heeft de afgelopen maanden een zware periode achter de rug en is erg opgelucht dat het nu voorbij is. "Ik ben zo dankbaar dat ik deze behandeling heb kunnen ondergaan en ik wil iedereen bedanken die mij heeft gesteund", aldus Kate.

Een zware periode

Kate heeft de afgelopen maanden een zware periode achter de rug. Ze had last van misselijkheid, haaruitval en vermoeidheid. "Het was ongelooflijk zwaar", aldus Kate. "Maar ik ben erdoorheen gekomen en ik ben nu sterker dan ooit."

Kate is blij dat ze nu weer verder kan met haar leven. Ze wil zich richten op haar gezin en haar werk. "Ik ben zo blij dat ik weer terug ben bij mijn gezin en dat ik mijn werk weer kan oppakken", aldus Kate.

Steun van haar familie

Kate heeft veel steun gehad van haar familie tijdens haar behandeling. Vooral haar man, Prins William, is een grote steun geweest. "Hij is er altijd voor me geweest", aldus Kate. "Ik ben zo dankbaar voor zijn steun."

Ook haar kinderen, Prins George en Prinses Charlotte, zijn een grote steun geweest voor Kate. "Ze hebben me altijd aan het lachen gemaakt", aldus Kate. "Ze zijn mijn alles."

Dankbaar voor de steun

Kate is erg dankbaar voor alle steun die ze heeft gekregen tijdens haar behandeling. "Ik wil iedereen bedanken die mij heeft gesteund", aldus Kate. "Jullie hebben me erdoorheen geholpen."

Kate is nu klaar voor een nieuw hoofdstuk in haar leven. Ze is blij dat ze weer verder kan met haar gezin en haar werk. "Ik ben zo blij dat ik weer terug ben", aldus Kate.


Comments